Центри управління громадською безпекою

 Управління інцидентами та кризовими ситуаціями (ICM)

Управление инцидентами и кризисными ситуациями (ICM)

 Надзвичайна ситуація на воді та система управління інцидентом

Управління інцидентами та кризовими ситуаціями забезпечує швидке вирішення інцидентів та надзвичайних ситуацій, що виникають на воді.

Система ICM передбачає покращення безпеки за рахунок п'яти основних потреб:

  • автоматизована обробка важливих даних, які стосуються інциденту;
  • доступна для розуміння візуалізація цих даних операторам Центрів Управління надзвичайними ситуаціями;
  • автоматизований розподіл оповіщень, інформації уповноваженим особам для підготовки ресурсів;
  • підтримка для прийняття швидких та правильних рішень під час керованого процесу вирішення інциденту;
  • запис усіх переговорів та дій з метою подальшого аналізу.

Система ICM централізує та організовує ваші процедури з управління надзвичайною обстановкою, покращуючи тим самим якість управління інцидентом засобами прискорення таких процесів як: оповіщення, дії у відповідь, зв'язок.

Адаптивність

Система ICM може бути інтегрована в існуючі системи інформації та зв'язку завдяки своїй відкритій формі, що має можливість до адаптації. Вона може використовуватися як готовий варіант або адаптована до певних експлуатаційних вимог. Вбудовані функції керування даними дозволяє збирати та систематизувати дані з великої кількості зовнішніх джерел.

Унікальна підтримка у прийнятті рішень

Система ICM дає інструкції користувача про дії в перевірених процедурах вирішення надзвичайних ситуацій та інцидентів. Прилад визначає та повідомляє про відповідальність уповноваженої особи або організації за лічені секунди. Основна інформація, пов'язана з інцидентом, яка потрібна для повного розуміння ситуації, така як місце розташування, миттєво стає доступною і візуально може переглядатися через інтерфейс, що базується на GIS (Geographical Information System – система обробки географічної інформації). Інформація може легко передаватися між внутрішнім персоналом та зовнішніми відомствами.

Интерфейс GIS - система обработки географической информации

Автоматизована підтримка зв'язку

Автоматизовані процедури сповіщення забезпечують швидке залучення та підготовку уповноважених осіб для проведення операцій із врегулювання надзвичайної ситуації. Це дає можливість операторам безпосередньо зосередитися на управлінні діями у відповідь і процедурах рятувальної операції. Можливості налаштування дозволяють забезпечити всім задіяним організаціям, включаючи зовнішні відомства, отримувати відповідну інформацію через автоматичний відкритий процес. Таким чином Система ICM надає базу для впровадження стандартних процедур управління інцидентом, таку як ICS (Incident Command System – Система Контролю над Інцидентом).

Орієнтованість на користувача

Система ICM була розроблена у співпраці з досвідченими користувачами Центру управління надзвичайними ситуаціями. Оптимізований інтерфейс користувача надає доступ до швидкого та ретельного аналізу ситуації, чітких та точно задокументованих процедур дій та прямої взаємодії з місцем інциденту.

Надійність

Система ICM розроблена для 24/7 безперервної роботи. У разі збою в мережі основна інформація все одно буде доступною для користувачів.

Рентабельність

Система ICM підвищує ефективність існуючих систем, використовуючи самі системи та їх дані функціональніше. Вона підтримує можливість обміну даними із цими системами для більш ефективної координації.

Можливість вести повний запис

Система ICM автоматично записує облік реєстрації операцій з можливістю хронологічного перегляду всіх дій, здійснених користувачами, таких як визначення повного списку облікових записів або здійснення дзвінків. Користувачі можуть додавати облікові записи вручну. Повний запис переговорів та вжитих дій є важливим ресурсом для подальших розслідувань, проведення аналізів, переговорів про відшкодування збитків або судових розглядів.

Коли йдеться про людські життя – Система ICM пропонує підтримку для можливості простого, безпечного та ефективного врегулювання інциденту.

Проектирование, создание, монтаж, центры управления общественной безопасностью в Украине

Короткий огляд характеристик системи ICM

Ефективне та раціональне управління інцидентами та надзвичайними ситуаціями

Поліпшена можливість орієнтування у ситуації, включаючи:

  • підтримку ідентифікації розташування інциденту;
  • інформацію про зону інциденту;
  • точну та легкодоступну інформацію про розташування ресурсів та їх доступність за допомогою  управління удосконаленими даними та постійної можливості внесення даних із зовнішніх джерел;
  • дисплей, заснований на системі обробки географічної інформації (Тактична система супутників зв'язку), яка дає можливість отримувати дані про ресурси та географічні особливості, що відносяться до інциденту, з можливістю методів відтворення (включаючи 3 D).
Візуалізація даних, отриманих з радарів, про ситуацію на воді, а також з інших джерел, таких як морські карти S57, Автоматична система ідентифікації (AIS) та через радіопеленгатор для більшої достовірності.
Візуалізація ситуації в повітрі, заснована на даних військових та цивільних радарів, НАТО (Лінія передачі 1) та інші джерела даних із території замовника.
Регістр усіх дій у відповідь з врегулювання інциденту.

Постійний контроль за всіма діями засобами ведення обліку реєстрації операцій із відповідною статистикою.

Функції послідовного та надійного управління даними, включаючи трансформацію та синхронізацію  зовнішніх баз даних та потоків даних.

Вбудована послуга радіотелефонного зв'язку, наприклад Система морського зв'язку компанії Frequentis (MCS), IP-телефонія і т.д.
Перелік контактів, що поповнюється, для автоматичного та напівавтоматичного оповіщення служб порятунку та персоналу, задіяного у врегулюванні інциденту.
Автоматичне (точно прописане) залучення інших операторів, коли це потрібно.
24/7 високонадійна будова, яка дозволяє працювати в різних погодних умовах, що є необхідним при проведенні важливих операцій у небезпечній обстановці.

Контакти:

Адреса: Україна, 04111, м.Київ, вул. Данила Щербаківського 52,

6 поверх, офіс 322

( Пн-Пт. с 9:00 до 18:00 )

+38 (067) 770-74-00

+38 (097) 318-77-87

Напрямки діяльності:

  • Системи і засоби телекомунікацій
  • Інформаційні системи
  • Доглядові системи
  • Спеціальна техніка

Види діяльності:

  • Розробка / узгодження технічних вимог
  • Оформлення / супровід дозвільних документів
  • Поставка обладнання
  • Гарантійний / післягарантійний сервіс
  • Підготовка кадрів Замовника
Radiospektr.com - продажа радиостанций Sepura, DMR радиосвязь, , TETRA радиосвязь